Reacties

Reacties 1 - 50 van 309

Naam Reactie Datum
Annie & Heinz Dag Jo, Hebben nu terug van vakantie, de tijd om je… 15 jul. '13
Corry Wijnands ik vind het een geweldige prestatie. wist niet dat… 3 jul. '13
Chris Zielemans Geweldig Jo. Ik heb veel respect voor je dat je dit… 3 jul. '13
Miranda Kleuskens Hoi Jo, Een leuk terugblik van je reis naar Santiago.… 28 jun. '13
Mieke Op Heij Geweldig.gefeliciteerd. we gaan wat overmaken. Groeten… 28 jun. '13
José Verheijen En wanneer gaan we nu te voet???? 27 jun. '13
Jacques wintraecken Beste Jo, welkom thuis en ik zie dat je genoten hebt.… 27 jun. '13
Benoît Hoi Jo, joamer dèt wer neet biej dien reseptsie kòste… 27 jun. '13
Theo Hoi Jo, dan nog maar een keer met een fiets met velg… 27 jun. '13
Alice Hallo Jo, waal een bietje later (door os vakantie)… 7 jun. '13
Nelly en henk golsteyn Hallo Jo, Zo vertrek je en zo is er weer een einde… 5 jun. '13
Elfie Dag Jo, ik heb vol bewondering elke dag je verslag… 5 jun. '13
Jan van Thuijl Dat je aan mij gedacht heb onder deze omstandigheden.… 4 jun. '13
Dolf Jo: Wat een prestatie. Hier word ik gewoon stil van… 4 jun. '13
Felix en Jet Rameckers Met veel plezier en interesse je reisverslagen gelezen… 4 jun. '13
K & K Hallo ome Jootje, Lekker naar huis vliegen! Gaat u… 4 jun. '13
Frans Erens Hallo Jo, Met veel plezier heb ik jouw reis via je… 4 jun. '13
Anne-Lies en Thieu Jo, Aan alles kumpkt ein eindj, dus auch aan dees… 4 jun. '13
Peter Goot gedoan jo..... Back home...op noa de zon. Leuk… 4 jun. '13
Leny Stevens Hallo Jo Gefeliciteerd je hebt het toch maar mooi… 3 jun. '13
Mia van Ome Sef Hoi Jo Jij niet aleen regen................ onze fietstocht… 3 jun. '13
Mart en José Hoi Jo, Een dikke proficiat, je hebt het gehaald,… 3 jun. '13
Theo van Zomeren Hallo Jo, Gefeliciteerd met deze prestatie!!! Wat… 3 jun. '13
Herman van Kempen Beste Jo, Enkele jaren geleden sprak je al van het… 3 jun. '13
Ine Jo we komen zeker eentje drinken en je. Even knuffelen… 3 jun. '13
Wim Hallo Jo, Gefeliciteerd met deze prestatie van formaat… 3 jun. '13
Dolf Jo Een geweldige prestatie. Hier mag je echt trots… 2 jun. '13
No en Nellie Janssen Proficiat Jo Aangekomen in Santiago geweldig No en… 2 jun. '13
Cily HA Jo, wat geweldig voor je, al die reacties van mensen… 2 jun. '13
Frans en Marly Hoi Jo, Proficiat met het voltooien van deze Tour… 2 jun. '13
Marijke en Vic Ha die Jo, Proficiat met het resultaat (we hadden… 2 jun. '13
Benoît Joa Jo, bön gèt laat mit mien gemeinde en opregte… 2 jun. '13
Truus Janssen Hallo Jo, Van harte gefeliciteerd met het volbrengen… 2 jun. '13
Mia van Ome Sef Geweldig Gehaald Gepresteerd Goed Gedaan Gefeliciteerd!!!!… 2 jun. '13
Dorry Thuijls Ha Jo, Proficiat met deze geweldige prestatie. Ik… 2 jun. '13
Henk Dag Jo, gefiliciteerd met het volbrengen van deze… 2 jun. '13
Marleen en Wil Ha die Jo, Geweldig, dat je je wens in vervulling… 2 jun. '13
Annie en Har Jo proficiat met deze prestatie. Geniet morgen (sorry… 2 jun. '13
Margriet Hermans Ha Jo, heel knap, je hebt het super gedaan. Doe Santiago… 2 jun. '13
Ton van Wegberg Jo, van harte proficiat en mijn waardering voor wat… 1 jun. '13
Mat Knaapen Enorm bedankt voor je uitgebreide verslag met tips… 1 jun. '13
Sjra en Marij Jo proficiat nu hoef je geen 49 dagen te reizen om… 1 jun. '13
Mien en piet Jo, een dikke proficiat!!! Je hebt het gehaald en… 1 jun. '13
Dorothea Sjiek, proficiat wat ein prestatie! Ich zal de mailtjes… 1 jun. '13
Ine Ha Jo je kunt met recht zeggen het is volbracht. bid… 1 jun. '13
Truus en jos Proficiat Jo. Als je in santiago bent ben je opeens… 1 jun. '13
Miranda Kleuskens Hola Jo, Feliz. Je hebt Santiago gehaald, je hebt… 1 jun. '13
K & K Alles is good gekome! Wat een fantastische prestatie!… 1 jun. '13
Ria mulleners Ha Jo,ook van Hub en mij Petje af voor zo,n prestatie.steek… 1 jun. '13
Mien en piet Jo, sorry foutje. Per abuis 2 keer verzonden. De eerste… 1 jun. '13

 1 2 3 4 5 Volgende »  ...