Reacties
Reacties 1 - 50 van 309
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Annie & Heinz | Dag Jo, Hebben nu terug van vakantie, de tijd om je… | 15 jul. '13 |
| Corry Wijnands | ik vind het een geweldige prestatie. wist niet dat… | 3 jul. '13 |
| Chris Zielemans | Geweldig Jo. Ik heb veel respect voor je dat je dit… | 3 jul. '13 |
| Miranda Kleuskens | Hoi Jo, Een leuk terugblik van je reis naar Santiago.… | 28 jun. '13 |
| Mieke Op Heij | Geweldig.gefeliciteerd. we gaan wat overmaken. Groeten… | 28 jun. '13 |
| José Verheijen | En wanneer gaan we nu te voet???? | 27 jun. '13 |
| Jacques wintraecken | Beste Jo, welkom thuis en ik zie dat je genoten hebt.… | 27 jun. '13 |
| Benoît | Hoi Jo, joamer dèt wer neet biej dien reseptsie kòste… | 27 jun. '13 |
| Theo | Hoi Jo, dan nog maar een keer met een fiets met velg… | 27 jun. '13 |
| Alice | Hallo Jo, waal een bietje later (door os vakantie)… | 7 jun. '13 |
| Nelly en henk golsteyn | Hallo Jo, Zo vertrek je en zo is er weer een einde… | 5 jun. '13 |
| Elfie | Dag Jo, ik heb vol bewondering elke dag je verslag… | 5 jun. '13 |
| Jan van Thuijl | Dat je aan mij gedacht heb onder deze omstandigheden.… | 4 jun. '13 |
| Dolf | Jo: Wat een prestatie. Hier word ik gewoon stil van… | 4 jun. '13 |
| Felix en Jet Rameckers | Met veel plezier en interesse je reisverslagen gelezen… | 4 jun. '13 |
| K & K | Hallo ome Jootje, Lekker naar huis vliegen! Gaat u… | 4 jun. '13 |
| Frans Erens | Hallo Jo, Met veel plezier heb ik jouw reis via je… | 4 jun. '13 |
| Anne-Lies en Thieu | Jo, Aan alles kumpkt ein eindj, dus auch aan dees… | 4 jun. '13 |
| Peter | Goot gedoan jo..... Back home...op noa de zon. Leuk… | 4 jun. '13 |
| Leny Stevens | Hallo Jo Gefeliciteerd je hebt het toch maar mooi… | 3 jun. '13 |
| Mia van Ome Sef | Hoi Jo Jij niet aleen regen................ onze fietstocht… | 3 jun. '13 |
| Mart en José | Hoi Jo, Een dikke proficiat, je hebt het gehaald,… | 3 jun. '13 |
| Theo van Zomeren | Hallo Jo, Gefeliciteerd met deze prestatie!!! Wat… | 3 jun. '13 |
| Herman van Kempen | Beste Jo, Enkele jaren geleden sprak je al van het… | 3 jun. '13 |
| Ine | Jo we komen zeker eentje drinken en je. Even knuffelen… | 3 jun. '13 |
| Wim | Hallo Jo, Gefeliciteerd met deze prestatie van formaat… | 3 jun. '13 |
| Dolf | Jo Een geweldige prestatie. Hier mag je echt trots… | 2 jun. '13 |
| No en Nellie Janssen | Proficiat Jo Aangekomen in Santiago geweldig No en… | 2 jun. '13 |
| Cily | HA Jo, wat geweldig voor je, al die reacties van mensen… | 2 jun. '13 |
| Frans en Marly | Hoi Jo, Proficiat met het voltooien van deze Tour… | 2 jun. '13 |
| Marijke en Vic | Ha die Jo, Proficiat met het resultaat (we hadden… | 2 jun. '13 |
| Benoît | Joa Jo, bön gèt laat mit mien gemeinde en opregte… | 2 jun. '13 |
| Truus Janssen | Hallo Jo, Van harte gefeliciteerd met het volbrengen… | 2 jun. '13 |
| Mia van Ome Sef | Geweldig Gehaald Gepresteerd Goed Gedaan Gefeliciteerd!!!!… | 2 jun. '13 |
| Dorry Thuijls | Ha Jo, Proficiat met deze geweldige prestatie. Ik… | 2 jun. '13 |
| Henk | Dag Jo, gefiliciteerd met het volbrengen van deze… | 2 jun. '13 |
| Marleen en Wil | Ha die Jo, Geweldig, dat je je wens in vervulling… | 2 jun. '13 |
| Annie en Har | Jo proficiat met deze prestatie. Geniet morgen (sorry… | 2 jun. '13 |
| Margriet Hermans | Ha Jo, heel knap, je hebt het super gedaan. Doe Santiago… | 2 jun. '13 |
| Ton van Wegberg | Jo, van harte proficiat en mijn waardering voor wat… | 1 jun. '13 |
| Mat Knaapen | Enorm bedankt voor je uitgebreide verslag met tips… | 1 jun. '13 |
| Sjra en Marij | Jo proficiat nu hoef je geen 49 dagen te reizen om… | 1 jun. '13 |
| Mien en piet | Jo, een dikke proficiat!!! Je hebt het gehaald en… | 1 jun. '13 |
| Dorothea | Sjiek, proficiat wat ein prestatie! Ich zal de mailtjes… | 1 jun. '13 |
| Ine | Ha Jo je kunt met recht zeggen het is volbracht. bid… | 1 jun. '13 |
| Truus en jos | Proficiat Jo. Als je in santiago bent ben je opeens… | 1 jun. '13 |
| Miranda Kleuskens | Hola Jo, Feliz. Je hebt Santiago gehaald, je hebt… | 1 jun. '13 |
| K & K | Alles is good gekome! Wat een fantastische prestatie!… | 1 jun. '13 |
| Ria mulleners | Ha Jo,ook van Hub en mij Petje af voor zo,n prestatie.steek… | 1 jun. '13 |
| Mien en piet | Jo, sorry foutje. Per abuis 2 keer verzonden. De eerste… | 1 jun. '13 |

- Annie & Heinz: Dag Jo, Hebben nu terug van…
- Corry Wijnands: ik vind het een geweldige…
- Chris Zielemans: Geweldig Jo. Ik heb veel…
- Miranda Kleuskens: Hoi Jo, Een leuk terugblik…
- Mieke Op Heij: Geweldig.gefeliciteerd. we…
Alle reacties »