Reacties

Reacties 151 - 200 van 309

Naam Reactie Datum
Guus en jose ridderbecks Hoi Jo, Al vanaf je vertrek wordt je blog ook op de… 13 mei '13
Mart en José Hoi Jo, We volgen je nu een week (hoorde toen van… 13 mei '13
Margriet Hermans Ha Jo, We zijn vanmiddag teruggekomen uit Duitsland.… 12 mei '13
Mien en piet Hoi Jo, 2100 km, geweldig. Het is weer een leuk verhaal,… 12 mei '13
Mat Knaapen Kijk voor een refugio in San Sabastian op http://caminodesantiago.consumer.es/ikastola-jakintza… 12 mei '13
Paul en Peggy Hoi Jo, Bös doe al 4 waeke óngerwaeges! Waat vlug… 12 mei '13
Ine Jo zou het kunnen dat Graat jou reisblog niet heeft?… 12 mei '13
Mia en jan dircks Ha Jo Haopelek beste t plat kalle nog neet verlieerd… 12 mei '13
Mien en piet Hoi Jo, Het plekje op de camping ziet er goed uit.… 11 mei '13
Frans en Marly Hallo mecanicien Jozéf, Opgelucht en blij te lezen… 11 mei '13
Mien en piet Ha Jo, Gelukkig is de zon nu eindelijk je metgezel.… 10 mei '13
Ine Ha Joke het gaat nu de goede kant op en met die nieuwe… 10 mei '13
Jeroen, petra en jurre In de eerste alinea staat al drie keer ‘heerlijk’,… 10 mei '13
Jeroen, petra en jurre In de eerste alinea staat al drie keer 'heerlijk',… 10 mei '13
Dorry Thuijls Hola Jo, Aunque tengo ningún espagnol peude tomar… 10 mei '13
Mat Knaapen Maar eerst nog een heel stuk door Les Landes. Vlak,… 10 mei '13
Miranda Kleuskens Hoi Jo, Vandaag was op ARD een film over een vader… 9 mei '13
Ria mulleners Hallo Jo, je hebt een geweldig doorzettingsvermogen… 9 mei '13
Cily Ha Jo, we lezen dat je reisdag 26 én 27 als rustdag… 9 mei '13
Anne-Lies en Thieu Hallo Jo, Even een reactie uit Wessem. Je wet het… 9 mei '13
Katja en Bas Hoi Jo, hier weer een reactie uit Wijlre. Het lijkt… 9 mei '13
Mien en piet Ha Jo, vanavond In Maaseik met Cily naar de film geweest.… 9 mei '13
Peter Wat een afstand en prima prestatie..... rust morgen… 8 mei '13
K & K Hallo ome Jo, Ik lees iedere dag uw verslag. Fantastisch… 8 mei '13
Ton van Wegberg Hallo Jo, inderdaad eindelijk gaat het er op lijken… 8 mei '13
Gertje en Pierre Ha Jo veer volge dich ouch, ilke daag, sjieke verhaole… 7 mei '13
Miranda Kleuskens Hoi Jo, Elke dag blijf ik je volgen of via mijn laptop… 7 mei '13
Herman &José Jo, ik las net je avonturen van de laatste dagen.… 7 mei '13
Mien en piet Hoi Jo, eindelijk zorgt Jacobus dan ook voor goed… 7 mei '13
Theo van Zomeren Hallo Jo, Wat gaat de tijd toch snel. Wel fijn dat… 7 mei '13
Annie smeets Hoi Jo wat een geweldige reis ben je aan het maken.als… 7 mei '13
Ine Weer genoten van je reisverslag en zo te lezen red… 7 mei '13
Dolf Hallo Jo Ik volg je nog steeds. Knap werk. Mooie foto's.… 7 mei '13
Cily Ha manlief, volgens mij begin je nu pas echt te genieten… 7 mei '13
José Verheijen Volges mich begins ze aan 't trèkkerslaeve te… 6 mei '13
Nico en Anita Hallo Jo, ook ik geniet dagelijks na het opstarten… 5 mei '13
Ria mulleners Ha Jo,ziet al lekker zonnig uit op je foto's.… 5 mei '13
Ine Ha Jo ,weer leuke verhalenen je maakt heel wat mee.Ikzeg… 4 mei '13
Alice Hallo Jo, Doe bös neet allein eine sjnelle wanjelaer,… 3 mei '13
Mat Knaapen Gelukkig schrijf je zelf wel begrijpelijke taal. Ik… 3 mei '13
A.Severijns Hoi Jo zondag hebben wij Jan Ghijsen en ich zelf in… 3 mei '13
Benoît Hoi Jo. ès et dig gerösjstelt kèn ig dig zègke… 3 mei '13
José Verheijen Jo doe kèns waal dènke det ze dao alles mit de franse… 2 mei '13
Mat Knaapen Het goede nieuws is dat het de komende dagen uitstekend… 2 mei '13
Peter Ha Makker met veel plezier lees ik elke avond in bed… 2 mei '13
Ria mulleners Hallo Jo!ik zal maar niks over het weer zeggen. Ik… 2 mei '13
Dorry Thuijls Ha Jo, Het wordt toch eens tijd dat je heerlijk warm… 2 mei '13
Frans en Marly Hoi amigo, Ik meen in je verslag nr.17 enige zwakke… 2 mei '13
Mien en piet We hadden gedacht dat Alex ook aan jou zou denken… 2 mei '13
Ine Wat jammer. Van het weer ,wij hadden het gisteren… 2 mei '13

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende »