Reacties
Reacties 151 - 200 van 309
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Guus en jose ridderbecks | Hoi Jo, Al vanaf je vertrek wordt je blog ook op de… | 13 mei '13 |
| Mart en José | Hoi Jo, We volgen je nu een week (hoorde toen van… | 13 mei '13 |
| Margriet Hermans | Ha Jo, We zijn vanmiddag teruggekomen uit Duitsland.… | 12 mei '13 |
| Mien en piet | Hoi Jo, 2100 km, geweldig. Het is weer een leuk verhaal,… | 12 mei '13 |
| Mat Knaapen | Kijk voor een refugio in San Sabastian op http://caminodesantiago.consumer.es/ikastola-jakintza… | 12 mei '13 |
| Paul en Peggy | Hoi Jo, Bös doe al 4 waeke óngerwaeges! Waat vlug… | 12 mei '13 |
| Ine | Jo zou het kunnen dat Graat jou reisblog niet heeft?… | 12 mei '13 |
| Mia en jan dircks | Ha Jo Haopelek beste t plat kalle nog neet verlieerd… | 12 mei '13 |
| Mien en piet | Hoi Jo, Het plekje op de camping ziet er goed uit.… | 11 mei '13 |
| Frans en Marly | Hallo mecanicien Jozéf, Opgelucht en blij te lezen… | 11 mei '13 |
| Mien en piet | Ha Jo, Gelukkig is de zon nu eindelijk je metgezel.… | 10 mei '13 |
| Ine | Ha Joke het gaat nu de goede kant op en met die nieuwe… | 10 mei '13 |
| Jeroen, petra en jurre | In de eerste alinea staat al drie keer ‘heerlijk’,… | 10 mei '13 |
| Jeroen, petra en jurre | In de eerste alinea staat al drie keer 'heerlijk',… | 10 mei '13 |
| Dorry Thuijls | Hola Jo, Aunque tengo ningún espagnol peude tomar… | 10 mei '13 |
| Mat Knaapen | Maar eerst nog een heel stuk door Les Landes. Vlak,… | 10 mei '13 |
| Miranda Kleuskens | Hoi Jo, Vandaag was op ARD een film over een vader… | 9 mei '13 |
| Ria mulleners | Hallo Jo, je hebt een geweldig doorzettingsvermogen… | 9 mei '13 |
| Cily | Ha Jo, we lezen dat je reisdag 26 én 27 als rustdag… | 9 mei '13 |
| Anne-Lies en Thieu | Hallo Jo, Even een reactie uit Wessem. Je wet het… | 9 mei '13 |
| Katja en Bas | Hoi Jo, hier weer een reactie uit Wijlre. Het lijkt… | 9 mei '13 |
| Mien en piet | Ha Jo, vanavond In Maaseik met Cily naar de film geweest.… | 9 mei '13 |
| Peter | Wat een afstand en prima prestatie..... rust morgen… | 8 mei '13 |
| K & K | Hallo ome Jo, Ik lees iedere dag uw verslag. Fantastisch… | 8 mei '13 |
| Ton van Wegberg | Hallo Jo, inderdaad eindelijk gaat het er op lijken… | 8 mei '13 |
| Gertje en Pierre | Ha Jo veer volge dich ouch, ilke daag, sjieke verhaole… | 7 mei '13 |
| Miranda Kleuskens | Hoi Jo, Elke dag blijf ik je volgen of via mijn laptop… | 7 mei '13 |
| Herman &José | Jo, ik las net je avonturen van de laatste dagen.… | 7 mei '13 |
| Mien en piet | Hoi Jo, eindelijk zorgt Jacobus dan ook voor goed… | 7 mei '13 |
| Theo van Zomeren | Hallo Jo, Wat gaat de tijd toch snel. Wel fijn dat… | 7 mei '13 |
| Annie smeets | Hoi Jo wat een geweldige reis ben je aan het maken.als… | 7 mei '13 |
| Ine | Weer genoten van je reisverslag en zo te lezen red… | 7 mei '13 |
| Dolf | Hallo Jo Ik volg je nog steeds. Knap werk. Mooie foto's.… | 7 mei '13 |
| Cily | Ha manlief, volgens mij begin je nu pas echt te genieten… | 7 mei '13 |
| José Verheijen | Volges mich begins ze aan 't trèkkerslaeve te… | 6 mei '13 |
| Nico en Anita | Hallo Jo, ook ik geniet dagelijks na het opstarten… | 5 mei '13 |
| Ria mulleners | Ha Jo,ziet al lekker zonnig uit op je foto's.… | 5 mei '13 |
| Ine | Ha Jo ,weer leuke verhalenen je maakt heel wat mee.Ikzeg… | 4 mei '13 |
| Alice | Hallo Jo, Doe bös neet allein eine sjnelle wanjelaer,… | 3 mei '13 |
| Mat Knaapen | Gelukkig schrijf je zelf wel begrijpelijke taal. Ik… | 3 mei '13 |
| A.Severijns | Hoi Jo zondag hebben wij Jan Ghijsen en ich zelf in… | 3 mei '13 |
| Benoît | Hoi Jo. ès et dig gerösjstelt kèn ig dig zègke… | 3 mei '13 |
| José Verheijen | Jo doe kèns waal dènke det ze dao alles mit de franse… | 2 mei '13 |
| Mat Knaapen | Het goede nieuws is dat het de komende dagen uitstekend… | 2 mei '13 |
| Peter | Ha Makker met veel plezier lees ik elke avond in bed… | 2 mei '13 |
| Ria mulleners | Hallo Jo!ik zal maar niks over het weer zeggen. Ik… | 2 mei '13 |
| Dorry Thuijls | Ha Jo, Het wordt toch eens tijd dat je heerlijk warm… | 2 mei '13 |
| Frans en Marly | Hoi amigo, Ik meen in je verslag nr.17 enige zwakke… | 2 mei '13 |
| Mien en piet | We hadden gedacht dat Alex ook aan jou zou denken… | 2 mei '13 |
| Ine | Wat jammer. Van het weer ,wij hadden het gisteren… | 2 mei '13 |

- Annie & Heinz: Dag Jo, Hebben nu terug van…
- Corry Wijnands: ik vind het een geweldige…
- Chris Zielemans: Geweldig Jo. Ik heb veel…
- Miranda Kleuskens: Hoi Jo, Een leuk terugblik…
- Mieke Op Heij: Geweldig.gefeliciteerd. we…
Alle reacties »